Tiden bara går och går och går och...

Idag var det fyra veckor sedan... men det vet ni ju redan...så..

Igår var Momma och Moffa på besök och jag fick träffa morfar på nära håll :-)



Och direkt när dom gick så kom Malin och hälsade på...



Fy vad det är roligt när man får besök! Mamma och Pappa blir liksom på bättre humör när de får lite sällskap.. Men jag höll ju på att glömma bort det viktigaste av allt denna vecka...



Storbrorsan var ju hit i tisdags, tänkte att det var lika bra att lyda tant Sussin och kräkas lite på honom, han vågar förhoppningsvis inte ge igen.... riktigt än... he he...

Annars är dagarna sig lika, hörde att farsan var på gymmet i måndags, men jag sov lika bra för det, och dessutom var de båda två (mina päron alltså) iväg och käkade trerätters med Linda och Jocke, det är väl lika bra att släppa iväg dem så de inte börjar klättra på väggarna.

Ja det var ju hela veckan...nästan... fast kanske lite konstig ordning, men huvudsaken é väl att alla dagarna  é med? ordningen ä ju inte så noga... Och förrästen var min kusin Ludwig och hälsade på nu i kväll och han hade med sig moster Marie oxå, så det har varit en häktisk vecka :-)

Och tiden bara går och går och jag bara växer och växer.... 1674 gram.... häpp!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men hej igen på dej... Vad du har blivit stooor! både lång och tung :o) ( å snygg men det vet du ju redan... ) Kul för er att ni har fått ha lite besök på rummet. Jag menar.. du kanske blir lite less på mamma och pappa ibland så det kan vara kul att träffa och kräkas på nån annan =) Du får säja åt din far att han får kliva upp lite tidigare på dagarna så han kan träna och sen har han heeeela långa dagen med dej och mamma kvar ler



Kram så länge

2010-10-22 @ 12:41:46
Postat av: Tant Sussin

Duktiga lille Mille! Tänk vad mycket annat skoj jag kommer att kunna lära dig bara du slipper ut från palatset. Fula ord, sköna partytrick och annat värdefullt.

Puss på minimille och päronen!



(Ps. Hälsa grattis till Malin nästa gång du träffar henne!)

2010-10-26 @ 20:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0