Ny milstolpe.

I helgen som gick så inträdde en ny tid i sjukhusvistelsen!

Det började med att jag tog på mig björndressen..



För nu vankades det FALIGA saker..

Mamma och pappa stoppade mig i vagnen och...



Gick ut genom den frostade dörren till avd 109, en dörr som jag endast passerat en gång tidigare och det var den 23 september och då åt andra hållet, altså innåt.

Men nu skulle jag få upptäcka världen utanför denna dörr.

Mor och far slogs om att få köra om kring med lilla mig i vagnen, men det kan man ju inte klandra dem för, vem skulle inte vilja köra omkring med en vagn med världens snyggaste kille i?

Nåja, de sköter sig riktigt bra måste jag säga, för efter lördagens tur så har vi varit ut och åkt en sväng varje dag, och idag var det till och med snö ute, päronen köpte pyjamas och småsockar till mig, allt för att jag inte ska frysa nu när jag inte har någon varm vattensäng längre.

Enligt min kompis Anita så ska jag bara lära mig att äta all mat själv, sen så är det raka spåret hemmåt!!??... Så nu ligger jag i hårdträning på det, käkar drygt hälften av mitt dagliga intag själv nu, så det är väl inte så länge kvar nu hoppas jag!

Imorgon är det invägning och uppmätning igen, och jag borde nog väga det dubbla mot när jag ploppade ut i slutet på september?

Snart dax att käka igen....vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Suss

Men hej och hå! Välkommen in i den eminenta föreningen för barnvagnsmaffian! Jag hoppas ni testat alla finesser med vagnen och förmåner för föreningsmedlemmar, så som t ex Felparkering i butik (förmån), Rullator (finess), Pensionärsstressare ( =kör på väl valda hälsenor - förmån/finess), Isbrytare (finess), Operavagn de luxe (kanon för förvaring och framförande av tunga shoppingkassar - finess.

Puss på er och välkomna ut i världen igen!

2010-11-10 @ 22:55:04
Postat av: Malin

Jag blir såååå LYCKLIG för er skull!!!!

Vi har en likadan björndress by the way..jättebra är de!



Snart kan vi dra våra snygga Kronan vagnar tillsammans och dricka kaffe på stan..Nära tills det sker nu:) Kraaaam malin m fam

2010-11-11 @ 15:13:57
Postat av: Camilla

Hej på re igen =) jag fick ju pilla dej på foten, om du kommer ihåg?? häromdan....vet du... jag blev ju kär i din lilltå "glad suck" har aldrig träffat på en sån mysig tå som din. Jaaa jag vet jag är lite knäpp men det bjuder jag på! :o) Det ska bli så kul när du blir "utsläppt" på heltid. Risken är ju stor att jag vill komma och klämma igen ... Goding!!

2010-11-11 @ 16:16:52
Postat av: Barbro o Kalle

Hej Mille! Grattis till att du skaffat dig så bra föräldrar! Du är allt en riktig kämpe! Ha det gott alla tre! Kramar från Barbro o Kalle i Forshaga

2010-11-14 @ 12:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0