Nära nu...

Jag har varit lite upptagen av att upptäcka världen utanför 109an nu ett tag, så det är därför jag inte haft tid och uppdatera. Vi ska se vad som hänt......Ja.....

Sen sist jag skrev har jag ju som sagt varit ute på promenad vareviga dag, snö och solsken i en härlig blandning, dessutom har jag gjort mig av med den förb..... sonden i näsan, numera äter man bara färskmjölk direkt ifrån förpakningen så att säga, vad har jag gjort mer då? snackat lite med Tjejjen i rummet bredvid, Hälsat på hemma hos Mommo och Moffa... det är sånt lyx man får unna sig när man käkar för egen maskin! :-)

Igår var morsan och farsan och hämtade min splitter nya Rolls Rojs, svart och fin med kromade ekrar.

Imorse kom Ella in (en Polsk läkare som är lite svår att förstå) och sa att jag ska få ÅKA HEM, imorgon ska de kolla min syn och sticka mig för några prover, lite övervakning på det, men på fredag ÅKER JAG HEM!!

Sova i egen säng och andas in Vikeluften, vad kan man mer önska sig? just nu!



Gonatt för nu! nu syns vi snart!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh va skönt för dig lilla kille förstår att du, mamma och pappa längtar hem.. Så fort du landat hemma och ingen är snorig så kommer tant Ida med presenter!! Puss Puss

2010-11-18 @ 08:02:05
URL: http://sajumiid.blogspot.com
Postat av: Camilla

Men Mille vad roligt för dej! Äntligen får du komma hem! Jag blir så glad för din skull. När du känner dig redo sen hemma så kommer jag och kanske nån fler från mej och hälsar på dej och din familj.. Vi har ju oxå nått åt dig =) Hej så länge raring

2010-11-18 @ 08:44:03
Postat av: Malin

Men gud va skönt för er! Förstår att ni längtar att få komma hem å andas lite Vikeluft;-) Om ni vill ta någon barnvagnsrace nån dag med mig och Saga så är det bara att höra av er!

Kramis

2010-11-18 @ 09:27:36
Postat av: linda

ÄNTLIGEN, Jag säger bara ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-18 @ 15:03:54
Postat av: Moster Nette

Så otroligt vackert barn! Jag längtar så efter dig Mille, om 6 dagar kommer moster och snosar på dig! Puss

2010-11-19 @ 10:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0