Alla kompisar.

Hallojsan!

Idag fick äntligen pappa tummen ur... och fotade alla mina kompisar och min vattensäng, faktum är att jag ligger däri jag me, men det går ju inte se på den här taffliga bilden! :-P



Tack för alla fina gubbar och krummilurer, dessa sover jag med varje natt. Dessutom har jag en Barbaskön som inte fick vara med, för han é lite för stor för att jag ska kunna ha honom i sängen.

Idag kom två andra krummilurer på besök oxå.



Farmor fastnade på bilden, men det gjorde inte farfar....

Imorgon ska de sticka mig och ta veckoproverna, så nu ska jag sova och ladda batterierna, en vacker dag SKA jag ge igen... ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men va säger du? Barbaskön är väl inte för stor? ;D



Kram på er =)

2010-11-02 @ 17:47:37
URL: http://frozis.blogg.se/
Postat av: Mille

JO, om han ska ligga i sängen så får inte JAG plats! :-P

2010-11-03 @ 01:10:19
Postat av: Johanna

Sa himla gullig! Du ser jattefin ut sandra, 'mamma' klar dig!



Kram!

2010-11-25 @ 05:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0