Jag lever!

Har jag slutat att blogga?
Nej, jag tror inte det. Jag har nog bara slut på ord. Det kanske inte händer så mycket intressant här.
Egentligen behöver det inte vara intressant för att skrivas i en blogg. Jag läser tillräckligt många bloggar med blahaj blahaj för att veta det. Folk (som jag) läser vilken skit som helst. Jag vill inte bjuda er på skit.

Men eftersom jag har lite dåligt samvete över den kassa uppdateringen, så tänker jag bjuda er på två bilder. Kanske ni förlåter mig då. Jag har klippt av mitt katastroflånga hår. Jag har länge älskat min långa trollfrisyr. Men så en dag fick jag nog. Min frisör undrade om jag verkligen menade allvar. Jag har aldrig varit så allvarlig.
Jag tänkte att jag skulle göra som de riktiga proffsbloggarna och bjuda på före- och efterbild. Det blev lite knepigt, för jag verkar inte vara någon linslus. Det är klent med bilder på mig. Men så hittade jag ett av mästerfotografen Nemis verk från sommarens bärplockning.
Ladies and gentlemen, let me present FÖRE!


och EFTER!



I say klar förbättring!
Lilla Linda sa: -Vuxet!


Istället för att börja spotta ur mig en massa skitord så låter jag detta avsluta kvällen.

Tack alla ni som fortsätter att besöka min klent uppdaterade blogg!
Jag lovar inte att bättra mig.


Puss o Natt!



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej snyggo!! Det spelar ingen roll vilken frisyr du har för du är lika vacker som vanligt. Jag vet att det är roligt att göra något nytt någon gång med håret.Jag blev jätte glad när du skrev lite i Bloggen för då jobbar du inte i alla fall. Kram till hela fam

2009-10-20 @ 10:15:27
Postat av: Jenny

De blev kanonsnyggt!!!!!!!!!

2009-10-20 @ 19:21:25
URL: http://frozis.blogg.se/
Postat av: Johanna Nilsson

Så fin, så fin :) Funderar oxå på att klippa av mig håret. Jag kanske törs nu när jag ser att du överlevt.. är nämligen lite nervös...

2009-10-21 @ 08:59:32
URL: http://www.goodstuff.nu
Postat av: Ida

Nice!! Passar dig bra det där!!!

2009-10-24 @ 15:58:44
URL: http://sajumiid.blogspot.com
Postat av: Camilla

Guuuu så fiiiiin du blev!! Ser fram emot nästa gång vi ses så man får se det InLive :o)



Kram Camilla

2009-11-13 @ 11:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0