Längesedan!

Dagarna springer iväg. Det händer något hela tiden. Jag har glömt bort att blogga.

Altanen är nästan klar. Endast ett vindskydd saknas. Reidar sågar och skruvar som en galning.
Självklart finns lite bilder, men jag är på tok för slö för att orka stoppa in dom i datorn nu. Jag har lite för mycket rabarberpaj i magen för att orka. Rabarberpaj är gott!!

Vad har vi gjort sedan sist? Vi har firat att lillpöjken blivit 12 år. Vi firade med att vräka i oss bullar, kakor och tårta en hel dag. Det var dagen då det fula vädret flydde. Underbar dag!!
Midsommarafton var också en kalasdag. Först lunch i Grytan hos mor och far med massor av trevligt sällskap och fint väder. Sen tog vi med oss lillasyster med sambo hem och grillade mat för en hel armé. Grabbarna pangade luftpistol och luftgevär tills machoångorna blev för mycket för mig och Nette. Då skubbade vi alla vidare på fest. Där var det tävlingar och härlig sommarstämning. Alla var nöjda med kvällen när vi gick hem. Tack Nette och Mattias för att ni var med. Ni är för härliga!

Vi har smakat på spenaten idag. Sockerärtor och morötter skymtar i trädgårdslandet. Jordgubbsplantorna blommar. Jag har grävt vår första lilla rabatt som rymmer fyra solrosor som min sockersöta mamma har drivit upp. Dom kommer att bli vackra mot den faluröda väggen.

Nu ska jag gå ut och se vad min händige man har för sig.

Jag bjuder på bilder en annan dag.

KÄLEK till er alla!! 

Kommentarer
Postat av: Sussin!

Jippi, ni lever!!

How about some lunch+skitsnack+shopping (+Lasse Berghagen) på torsdag eller fredag? Orschk du? Jag är skumtrollsfri från onsdag eftermiddag...

Pöss på er lantisar!

2009-06-22 @ 11:30:28
Postat av: Marie

Hallå på er! vart är ni, har dörren till kontoret gått sönder eller. Ni måste skriva något eller visa några bilder eller så. VAKNA NI I VIKE!!!

2009-06-30 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0