För alla med intresse för gamla fjös!

Reidar har sugits ner i bloggträsket! Han skriver om syllstocksbytet på "fjöse" och finns att hitta på fjose.blogg.se.
Ni som är intresserade av hur det går till kan hasta vidare dit direkt.

För att detta inte ska bli världens kortaste inlägg, så bjuder jag på morötter. När jag sådde de mixade fröerna vågade jag inte tro att det skulle bli morätter i fyra olika färger. Jag tänkte att jag säkerligen blivit en smula lurad. Det blir nog bara orangea... om det blir några morötter alls. Jag hade fel! Vi har orangea, gula, vita och violetta små krumilurer i trädgårdslandet. De växer som tusan bredvid de blommande sockerärtorna. Nästa år ska jag våga mer!  Då ska jag plantera massor av godsaker.




Nu ska jag vispa ihop maränger!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: ida

Dom ser mumsiga ut! Mina kaniner skulle gilla att gnaga lite...

2009-08-05 @ 21:59:00
URL: http://sajumiid.blogspot.com
Postat av: Camilla

GRATTIS Zandra!! Kan ju inte ge dig en riktig kram men ger dej en "cyber"kramis ialf :o) Vi/ jag saknar dig här i hus 1. Du hade alltid ett leende på läpparna och det finns ju bara en som du! Saknar Sussin oxå ( men hon fyller inte år idag :o) Hälsa henne ialf från mej. Kram Kram på er. "Undrar vad det blir för rolig tårta idag, kanske en flicka på filten denna gång men som är solbränd?"

2009-08-13 @ 09:44:07
Postat av: ida

GRATTIS ZANDRA!!!!! Hoppas du får en bra dag!! Puss från oss i Solberg!

2009-08-13 @ 13:31:48
URL: http://sajumiid.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis Zandra!!! //Annika

2009-08-13 @ 13:50:16
Postat av: Bengan

Men har dy fyllt år? å Reidar sa inget... Ska ta å vända han upp å ner i murbruk tror jag :)



GRATTIS i efterskott!



Vi kommer å hälsar på på Lördag å hjälper farbror´n lite... Han ser så himla sliten ut här på jobbet nu för tiden. Han orkar inte ens raka sig :)



Ha det!

2009-08-20 @ 10:16:48
URL: http://bengans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0