Sjukdom..

Hann nästan andas ut. Hann nästan börja njuta av en vardag utan snor och hosta.
Igår var Mille inte sig själv. Han grät och skrek utan anledning. Ville inte vara på golvet, men inte heller sitta i knä. På sena eftermiddagen kom febern som förklarade allt. Det verkar inte vara mer än just en släng av feber, men det räcker bra. Nu sover han ovaggad i min famn. Han har aldrig somnat ovaggad förut. Han känns inte så varm längre, men hu så trött han är. Skönt att helgen är nära så vi får ha pappa hemma. Mille tycker att allt är så mycket bättre när pappa är hemma.
Nu ska jag vila med lillkråkan.

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hur gick det med håret? Blev det nån färgning? :) Kram

2011-10-19 @ 17:10:24
URL: http://sajumiid.wordpress.com
Postat av: Anonym

Visst blev det färg :)

Man får ju inte se ut hursomhelst!

Lättsamt att ta utväxten hemma och sen lämna resten till Petra.

Kram på Ida!!!

2011-10-20 @ 23:35:30
Postat av: Ida

Ja så brukar jag också göra.. färga och pyssla med håret själv.. Sen får Petra rensa upp efter mig.. Haha.. Kramen

2011-10-21 @ 11:28:00
URL: http://sajumiid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0