Det är vår!

Vi uppdaterar alldeles för sällan. Vi vet!
Det är bilder ni vill se, så varsågoda!


Så ruskigt lik sin pappa!


Fick en hjortronmössa av farmor och farfar på 6månadersdagen!


Nu funkar det inte att väga på köksvågen längre! På tisdagens besök på bvc visade vågen 6395g!
Han äter som en häst! Gröt till lunch alla dagar. Middagen varieras. Kött, kyckling, rotfrukt och grönsaker. Mille älskar mat! Det går inte att med ord beskriva hur vår lillkille är. Han är bara alldeles underbar! Ni får komma hit och se själva.

Nu har Mille o pappan smygit uppför trappan och ska sova. Jag kommer strax efter... De hinner nog läsa Petter Och Hans Fyra Getter innan jag är klar här.

Sov gott allihopa! 

Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Finaste fina!!!!!!!!!! Faster måste få fler bilder skickade till sin telefon så hon kan variera bakgrunden på telefonen =)

Puss på hela familjen!

2011-05-03 @ 19:38:36
URL: http://frozis.blogg.se/
Postat av: Ida

Meeen lillkillen va stor han börjar bli.. Gullunge.. Åh vilken snygg mamma han har!! Puss

2011-05-06 @ 15:08:43
URL: http://sajumiid.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ja du Mille du blir ju bara snyggare och snyggare för varje gång man ser dig ler Å go ser du oxå ut, det är nästan så man vill äta upp dig ( hoppas du förstår vad jag menar nu...) Jag tycker att det är hög tid att vi tar en dejt snart! Tänk att arbetet ska ta så mycket av ens tid "suck"

Kram och du kan ju hälsa mamma och pappa om du har lust :P

2011-05-10 @ 10:53:48
Postat av: Linda

Nog är mille lite lik sin mamma också =) Tycker iaf jag!

2011-05-19 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0