Växer så det knarrar..

Uj uj uj... det är jobbigt att ligga i en vattensäng och bara växa och växa.

La ni märke till dubbelhakan, man har ju gått upp drygt 700 pannor sen man kom till världen, kanske inte fullstora pannor men ialla fall småpannor!

I veckan som gått har man haft lite småbesök. Isak, Mommo, faster och säkert några till, men när man bara sover, äter och ... så är det inte så lätt att komma ihåg alla som är på besök.

I lördags fyllde jag 1 månad, och det med pompa och ståt.... hehe... man fick lite tillskott på blod efter den festen! ;-) Dessutom så föddes min efterlängtade kompis i lördags, tre gånger så tung, men en månad yngre...

I kväll hade vi kompisar på besök, det var grannarna på tvåan, d.v.s. Isak och Alva med föräldrar, pappa hade bakat några bullar (förmodligen på ICA) och mamma koka kaffe, JÄTTE-trevligt och lite småmysigt med tjejjer på rummet! ;-)

Näe, nu måste jag sova en stund, så jag orkar väcka pappa vid tretiden när han ska mata mig, mamma får sova till sex, då är det hennes tur... Mohahahahaha.....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej på re :o) Skönt att höra att du partar och har det nice på rummet ler krama mamma och pappa från mej

2010-11-01 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0