Superhjältebesök

Idag har det som vanligt inte hänt så mycket, kräktes lite extra förståss, den där förbenade matsonden killar så hemskt.. :-)

Sen har ju min superhjältemormor varit på besök, lämnade mat och hämtade tvätt och så gosade hon på lilla mig (jag har ju lärt mig ett och annat av tant Sussin) så jag tog och kräktes lite på mommo också, men det får man räkna med när jag är i närheten... ;-)



Nu ska ni inte bli avundsjuka ni andra, för om ni frågar riktigt snällt, så kanske mormor håller i er med....? och é ni riktigt snäll, så kanske jag kräks lite på er med ;-)

Sov gått!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken liten snygging! Jag kommer och halsar pa i december men det har du kanske hort?



xooxx

2010-10-18 @ 12:27:43
Postat av: Moster Nette

Åh vilken fin bild! Jag längtar tills jag får hålla i honom. Kramar till er!

2010-10-18 @ 17:04:10
Postat av: Tant Sussin

Jag är mäkta stolt! Världens duktigaste lilla minimille!

2010-10-18 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0