Mamma gästbloggar!

Det var längesedan jag skrev i den här bloggen. Många tror att det är jag som har fört Milles talan från prematuren, men så är inte fallet. Vi hade kass åtkomst till sjukhusets patientnätverk från vårt rum, eller från hela avdelningen. Reidar/pappa/hjälten bloggade på nätterna från lunchrummet på avd 108!
Han har skött all kontakt med omvärlden. Jag var hemma EN gång under de åtta veckor vi var på sjukan.

Reidar åkte hem med jämna mellanrum för att hämta post och kolla husets skick.
Han tog hand om alla räkningar och viktiga papper.
Han har skött all kontakt med försäkringskassan, kommunen m.fl.
Han gjorde allt som jag inte hade ork och lust till. Det var en hel del!

Jag kunde lugnt koncentrera mig på pump, amning och Mille.


Tack för att du tog hand om oss (och bloggen)!!




// Zandra o Mille.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag saknar er så jag blir tokig snart!!!

2010-12-04 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0