Idag é det flaggdag!

Ja idag hände det en massa saker, i morse när jag vaknade så hade navelstumpen lämnat mig, och vad innebär det? Jo dax att BADA!! Men först var det rond och sånt trams, men sen kom det en kompis och plockade bort matsonden ur näsan!



Säg é man inte snygg utan allt vad slangar och mackapärer heter?

Sen var det dax för mitt livs första simtur, nåja i alla fall lite plaskande!



Oh fy va´ roligt, inte ett dugg läskigt faktiskt, man kan tro att jag sover, men jag vilar bara ögonen lite!

Efter badet skulle man ju vara lite fotomodell för farsan, så då var det på med den senaste stassen och posera lite!



Men ser ni, jag ser ju ut som en RIKTIG bäbis nuförtiden.... kanske lite för liten fortfarande men jag käkar som en häst nuförtiden! ;-)

Och varför ska vi flagga då? JO idag passerades 2Kg gränsen och då säger Annika att då är det Flaggdag, bara så ni vet...

Ses en annan dag......ZZZZzzzzz.....

Kommentarer
Postat av: linda

Härligt att ni mår så bra!! och värsta stor killen:)

jag hoppas att jag snart kan träffa er,men nu e de snorigt här så vi får vell vänta:(

Ha det underbart PUSS & KRAM

2010-11-03 @ 08:46:57
Postat av: Camilla

GRATTIS!! jösses så tiden går och du växer så det knakar ( har inte hört själv men jag ser ju bilderna på dej,..... ) Jag blir så glad för allas eran skull!! Jag hoppas vi snart ska ses.



Kram på dej från mej

2010-11-03 @ 16:15:27
Postat av: Suss

Tror jag kidnappar snart... Sötplutt!



Puss puss på er!

2010-11-04 @ 15:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0