Nu kör vi!!

Jag har länge funderat på om jag ska börja blogga. Jag älskar att läsa andras bloggar! Mina favoriter skriver om de mest vardagliga ting, men de gör iaktagelser som andra inte gör och skriver med noggrannhet och humor.
Så vill jag också skriva! Det är just DET som gjort att jag har tvekat.  Jag vill bjuda på mer än dagens lunch och vädergnäll, även om det kommer att bli vädergnäll också. Det blir lätt så när det är juni och himlen bjuder på hagel!!
Sådär ja... nu har jag surat för första gången i min alldeles egen blogg. Jag har en blogg!!

I en vettig blogg ska det bjudas på bilder. Det finns nyfikna som vill se bilder på vårt hus. Det ska jag självklart ordna, vilken dag som helst! Jag är en smula för oteknisk för att bjuda på det nu.

Vad mer vill jag säga i mitt allra första blogginlägg? Jo, det allra bästa och viktigaste just nu.
Imorgon gör jag min sista dag på Arbetsförmedlingen i NMV's klor!! Det känns sagolikt!!
Jag kommer att sakna några av solstrålarna som förgyllt våra dagar på Af. Det är ju alltid lite dubbelt att lämna en arbetsplats, men jag tar den klaraste av solstrålarna med mig, min allra käraste kollega och vän.
Vi börjar en ny karriär som är så långt ifrån moppande och skrubbande som vi kan komma. Vill aldrig mer se en mopp!
Jag meddelar när papper äro påskrivna.

Nu ska jag koka ihop en smaskig jordnötssås till grillmiddagen imorgon. 



Hur avslutar jag?

Over n' out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!! Det är inte så ofta vi träffas så det var riktigt kul att se en gräsmatta och inte snö. Kram till er/ Marie.

2009-06-10 @ 15:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0