3 Veckor igår..

Igår firade jag tre veckor ute i det fria, och vad kan man säga? Äta, Sova, Bajsa, Äta, Sova, Bajsa.... Och det bästa av allt är att mamma och pappa får hjälpa mig med det mesta, förutom på nätterna, då har jag en massa brudar som fixar det åt mig, bara så att mor och far ska få sova så de orkar med detta ståhej på dagarna! ;-)
Förrästen sova behöver jag ingen hjälp med, det fixar jag själv, snarare tvärtom, de väcker mig var tredje timme för att käka!



Pappa är ju förståss som en iller på mig med kameran, så fort man öppnar ögonen så är han där med det där stora svarta...

Han har faktiskt fixat några bilder på deras bästa vänner..



Prematurmorsans bästa kompis, en Symphony 2.0, med steglös inställning på sugförmågan och valbart med en eller två trattar. He he...

Osså Prematurfarsans bästa vänner..



En för mat och en för medicin, gissa vilken som é vilken? nä nuförtiden käkar jag mer mat än meducin!! :-)

Lite data för er nyfikna:
1500 gram tung
40,2 cm lång
32 ml käk/timme
0,8 ml kaffe om dagen
och 37 grader i vattensängen =)

Vi ses när vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Tant Sussin

Tack för lånet av mamman häromkvällen, det var himla trevligt att få lyssna på allt skvaller om dig och alla dina små bestyr! Men jag tycker nog att du får kämpa lite på hennes mammaimage. Hon såg alldeles för ärtig ut... Nästa gång hon ska ut på äventyr är mitt tips att du lägger en praktspya i håret på henne. OK? Säg till när du känner att du kan avvara henne igen en sväng.

Hälsa dina päron och väx på dig lite till nu, jag väntar tålmodligt på våran första blöjbytardejt!

(PÖSS PÅ ER ALLA TRE!)

2010-10-15 @ 22:03:41
Postat av: Jenny

Faster är så stolt så det finns risk att jag spricker =) Ska försöka bli frisk så jag får träffa dig snart, men under tiden får jag nöja mig med att handla presenter!

Puss på er alla!

2010-10-17 @ 22:26:10
URL: http://frozis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0